Itinerary 123 Campagnano – Musignano

Travel time (return route): 1:35 hrs
Uphill: 213 m
Downhill : 213 m

This circular walk links Campagnano to Musignano and Sarangio.
At Campagnano, Piazza Solera, turn into the unpaved narrow road which runs through the village and further on crosses Via Monte Grappa. Turn left into the paved road and get to St. Rocco's little church of from which you can enjoy a spectacular view over the lake and its surrounding mountains. Keep right on the road to Musignano as far as the mule track to Musignano on the right. Follow it, go past the Cappella Cima and on a half slope trail get next to the church of Musignano at the crossing to the road to Lago Delio. Keep the tarmac road on the left and in a few steps you will reach the square of Musignano, at the crossing with path 3V 10th leg, Biegno-Maccagno. Walk along the paved road and turn into the mule track to Sarangio on the right, go past the Cappella del Pane (Bread Chapel) and get to the crossing with the Campagnano-Sarangio road. Turn left into it and walk as far as the Campagnano-Musignano road junction on the right leading to St. Rocco's little church. From here you have to retrace your steps back to Piazza Solera at Campagnano.