Itinerary 121A Alternative Path Caviggia - Campagnano

Travel time (return route): 0:25 hrs
Uphill: 196 m
Downhill : 0 m

ThIS alternative to the main path links Caviggia to Campagnano.
The detour starts at Caviggia, at the hairpin turning of the Veddasca road, where it crosses path 121 "Antica Strada della Veddasca". Turn left into the mule track leading to Località Ronchi, where it crosses the road to Veddasca. Continue along the mule track until you cross the road to Campagnano; follow it on the left until you turn into the mule track on the right which takes you to a hairpin turning on the road, at the outskirts of Campagnano. Keep right and in few metres, turn into the mule track again. This will lead you to the crossing on the left of the mule track towards Pianca and Piazza Solera, the arrival point of the path.