Itinerary 110C Alternative Path Lago Delio - Musignano

Travel time (return route): 0:25 hrs
Uphill: 0 m
Downhill : 111 m

This alternative to the main path lies close to the Enel shunting electric plant and provides a link to path 122 leading to Garabiolo through the Valle Inent or to Campagnano passing along the Montagnola.
The detour begins on the road to Lago Delio, at the start of the mule track to Musignano. Walk along the tarmac road as far as the Enel shunting electric plant, where on the unpaved square you will find the detour to Garabiolo and Campagnano. Head for Musignano along the paved road and reach path 123 on the left leading to the Cappella di Cima and Campagnano. Continue along the paved road for a short stretch until you reach the square of Musignano and join the main path again.