Itinerary 181A Alternative Path Creva-Trebedora

Walking time (return route): 0:15 hrs
Uphill: 34 m
Downhill: 18 m

This path enables you to reach Località Trebedora from Creva walking through the Brughiera.
The alternative path starts at the junction between Via Brughiere and Vicolo dei Prati, where paths 181 e 207A cross.
Turn into Via Brughiere heading to Località Cattel; at the junction, turn left into the forest road heading to Trebedora, go past the turning on the left direction Via Cascina Ferrari on the left. Go straight ahead along Via Brughiere as far as SP6dir Via Lugano at Località Trebedora.