Itinerary 154A Alternative Path Agra-Campagnetta

Travel time (return route): 0:15 hrs
Uphill: 0 m
Downhill: 70 m

From Piazzale Ganna, at the end of Via Marconi, walk down for a few metres as far as the crossing between the Giro del Sole on the left and Giro della Luna on the right. Take the downhill path on the northern slope of Bedorè and continue as far as the junction from which the path to Campagnetta and Cinquevie starts on the left, leaving the continuation of the path Giro della Luna (154) on the right.
Walk downhill through a beech trees wood, reach the Campagnetta locality and turn into the SP6 Dumenza – Curiglia on the right eventually reaching the Cinquevie locality.